سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

گلزار شهدای کرمان میزبان اولین اجرای گروه تعزیه خوانی ده زیار

 

ریئس حوزه هنری کرمان از اعلام برنامه های نیمه اول ماه محرم گروه تعزیه ابوالفضل ده زیار خبر داد.

     به گزارش تنها علمدار عباس سالاری با اعلام برنامه های نیمه اول ماه محرم گروه تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار، گفت: گروه تعزیه ده زیار درمورخه پنجشنبه 10 آذر مجلس شهادت علی اکبر در گلزار شهدای شهرکرمان راس ساعت 14:30و شنبه 12 آذر مجلس تعزیه بازار شام وشهادت حضرت رقیه را در شهر جوپار بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا می نماید.

      وی با اشاره به اینکه این گروه تا پایان ماه محرم حدود بیست مجلس تعزیه اجرا می کند، افزود: در این راستا مجلس تعزیه شهادت حضرت عباس(ع) همزمان با روز تاسوعا در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل روستای ده زیار ساعت 14 برگزار می شود.

ریئس حوزه هنری کرمان افزود: گروه یاد شده با همکاری معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان چهار مجلس تعزیه را در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در تاریخ های 16،17و18 آذر ماه برگزار می کند./.




موضوع مطلب :


پرچم سبز گنبد منور رضوی در برابر   دیدگان هزاران مشتاق به اهتزاز درآمد

کاروان حامل پرچم سبز گنبد منور رضوی این پرچم را در برابر دیدگان هزاران دل مشتاق در کرمان به اهتزاز در آورد.

اهتزاز پرچم سبز گنبد منور رضوی

به گزارش تنها علمدار به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی روضه العباس استان کرمان، کاروان حامل پرچم گنبد منور رضوی که از 2 روز پیش وارد کرمان شده است، این پرچم را در جشن بزرگ زیر سایه خورشید در برابر دیدگان هزاران دل مشتاق در سالن تلاش به اهتزاز درآورد.
در این مراسم آکنده از عطر رضوی، همزمان با ورود خدام حرم مطهر امام رضا(ع) فضای حاکم سراسر آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)شد.
قرائت صلوات خاصه، مدیحه سرایی و ذکر خاطره توسط خدام آستان قدس رضوی چشم ها را بارانی و هزاران دل مشتاق را روانه مشهدالرضا(ع)کرد.
در این مراسم همچنین مسئول کارگروه نظارت بر فعالیت های فرهنگی تبلیغی آستان قدس رضوی ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)که علم آموزی را از ویژگی های مؤمن معرفی می کند از حضور کاروان زیر سایه خورشید همزمان با ماه مهر در مدارس و دانشگاه ها ابراز خرسندی کرد.
مداحی حاج مرتضی طاهری، قرعه کشی و اهدای کمک هزینه سفر حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین توزیع نمک و نبات تبرک میان شرکت کنندگان از دیگر برنامه های جشن بزرگ زیر سایه خورشید در کرمان بود.




موضوع مطلب :


   در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع):

حضور کاروان رضوی در دیار کریمان

در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) استان کرمان میزبان خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) است.

حضور کاروان رضوی در دیار کریمان

ثارالله انکوتی مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی روضه العباس استان کرمان، از استقبال خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) با حضور سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام رضایی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان خبر داد.


وی با اشاره به اینکه کاروان خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) فردا عصر به کرمان می رسد، اظهار داشت: حضور خادمین امام رئوف در استان در راستای برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید و شکوفه های نور است.

وی افزود: این جشنها با اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا (ع) همراه است.

انکوتی تصریح کرد: حضور در بیمارستان ها و عیادت از بیماران، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهیدان استان، حضور در مدارس، سرای سالمندان و شرکت در جشن های مردمی ویژه ولادت با سعادت امام رضا (ع) برخی از برنامه های خادمین است.

لازم به ذکر است که خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در اولین برنامه خود پس از مراسم استقبال در فرودگاه کرمان در جشن بزرگ شکوفه های نور در محل سالن اجتماعات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان حضور می یابند.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 296922