سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ثارالله کرمان عنوان کرد:

مصلحت اندیشی بعضی از خواص، جاده صاف کردن برای تحقق اهداف دشمنان

مجلس نهم باید هم تراز انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی داشته باشد چرا که مصلحت اندیشی بعضی از خواص، جاده صاف کردن برای تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی ایران است.

این عمار

به گزارش تنها علمدار؛ حجت الاسلام محمد علی محسن زاده نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ثارالله در نشست بصیرتی ذاکرین و مادحین استان کرمان با عنوان زمینه سازان مجلس تراز انقلاب اسلامی که با حضور سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، در راستای شناخت جریان های سیاسی در داخل کشور، گفت: نگاهی که سپاه و بسیج به اقشاری مانند ذاکرین و مادحین اهل بیت (ع) دارد، نگاه عمارگونه است.

وی با اشاره به گوشه ای از جایگاه عمار در فتنه ها و جنگ ها، خاطر نشان کرد: ایشان در روشن گری جامعه آن زمان و در عرصه های دفاع از ولایت با تمام توان در صحنه بود.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه وقتی ولایت عمارهای خود را طلب می کند، معلوم می شود که ولی فقیه غریب و مظلوم واقع شده است، گفت: زمانی که عمار در جنگ صفین به شهادت رسید، حضرت علی (ع) در ایراد خطبه ای در شهر بصره در ارتباط با فضیلت شهدا و شهادت نتوانست خطبه را به پایان برساند و با گریه ندا بر داشت: " این عمار " ، " این عمار ".

وی کار مادحین و ذاکرین اهل بیت (ع) را تقویت شیعیان ضعیف در همه زمینه های معنوی و سیاسی عنوان و خطاب به آنها خاطر نشان کرد: شما به واسطه بیان ذکر سیدالشهداء (ع) محبوبیت و ارتباط خوبی با اقشار مختلف مردم پیدا کردید که باید از آن در مسیر بصیرت افزایی جامعه استفاده نمود و این یکی از وظایف اصلی شماست.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ثارالله با اشاره به اینکه هر روز که سپری می شود دشمنان برای زدن ریشه انقلاب اسلامی سماجت بیشتری را انجام می دهند، گفت: جمله " ان سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" در زیارت عاشورا فقط یک شعار نیست و باید در صحنه هم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه همه می گوییم " ای پیامبر ما با دشمنان تو و آل تو دشمن و با دوستان تو و آل تو دوستیم"، افزود: علم پیامبر (ص) و علم امام حسین (ع) امروز بر دوش کیست؟

حجت الاسلام محسن زاده، ولی فقیه را حلقه اتصال بین امت و امامت معرفی کرد و گفت: بسیار تلاش می شود تا پیوند بین امت و امامت از هم گسیخته شود و اینها کسانی هستند که در واقع در فکر نابودی اسلام و امامت هستند.

وی در بخش دوم سخنان خود در ارتباط با نزدیکی زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: ایشان می فرمایند: " انتخابات از نظر نظام باید با مشارکت بالا، رقابت سالم و امنیت کامل برگزار شود که فرآیند آن منجر به شکل گیری مجلسی در تراز دهه چهارم انقلاب اسلامی باشد...".

این مسئول داشتن روحیه استکبار ستیزی کاندیداها را یکی از موارد همسویی مجلس بل انقلاب اسلامی عنوان و اعلام کرد: شعار نفی شرق و غرب ( نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی) سیاست استکبار ستیزی است که تمام پیغمبران عالم از آدم تا محمد (ص) و امامان معصوم (ع) با استکبار مخالفت و مبارزه کردند.

وی افزود: امروز به واسطه همین شعار ملت ایران در جهان عزیز است و در جغرافیای سیاسی جهان تنها کشوری که می تواند ادعا کند که وابسته به قدرتهای زورگوی جهانی نیست، ایران است.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه ملت ایران در انقلاب اسلامی برای جهان پیشکسوت است، خاطر نشان کرد: مجلس نهم باید مجلسی باشد که روحیه استکبار ستیزی را حفظ کند تا نه تنها مایه امید ایران اسلامی و مسلمانان جهان باشد بلکه دل مستضعفین جهان را شاد کند.

وی لازمه بصیرت را دشمن شناسی دانست و بیان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران باید ولایت را از پیش رو بردارند و برای عملی کردن این هدف باید از خواص کمک بگیرند چرا که مردم با آنها همراهی نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ثارالله کرمان افزود: متاسفانه بعضی از خواص گاهی دچار مصلحت اندیشی می شوند که این مصلحت اندیشی به ظاهر برای حفظ نظام، نه تنها برای حفظ نظام بلکه جاده صاف کردن برای تحقق اهداف آمریکای مستکبر و اسرائیل صهیونیسم است.

وی در پایان خطاب به ملت ایران اسلامی تاکید کرد: مردم باید کاندیداهایی را به مجلس نهم بفرستند که مقوم و حامی ولایت باشند.




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 بهمن 25 :: 9:56 صبح ::  نویسنده : خادمان هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) ده زیار

اولین کار این است که ما مسئولین کشور را، افرادى انتخاب کنیم که مردمى باشند، ساده‏زیست باشند، درد مردم را بدانند و خودشان از درد مردم احساس درد کنند. این هم به نظر من شاخص مهمى است.

آگاهانه بگردید؛ برسید؛ و به آنچه که رسیدید و تشخیص دادید، با قصد قربت اقدام کنید؛ با قصد قربت پاى صندوق انتخابات بروید و خداى متعال اجر خواهد داد....

انتخابات




موضوع مطلب :


*** در بهار آزادی، جای امام و شهدا خالی ***

دهه فجر




موضوع مطلب :


آغاز امامت مهدی صاحب الزمان بر منتظران مبارک

آغاز امامت




موضوع مطلب :


(( شهادت امام یازدهم شیعیان تسلیت ))

شهادت




موضوع مطلب : امام حسن عسکری
امام یازدهم


1   2   >   
درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 296181