سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

با تجلیل از برگزیدگان ورزشی:

اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی بخش چترود برگزار شد

اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی بخش چترود گرامیداشت ایام الله دهه فجر با تجلیل از برگزیدگان در روستای ده زیار برگزار شد.

ده زیار

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی مسئول برگزاری مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی بخش چترود در حاشیه برگزاری مسابقات در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با بیان اینکه این دوره از مسابقات با استقبال عمومی مردم و مسئولین قرار گرفت، گفت: متاسفانه برای هیئت های مذهبی در بخش چترود، کاری انجام نشده است.

وی شناسایی و ساماندهی هیئت های مذهبی بخش را از سوی مسئولین مربوطه خواستار شد و افزود: می توان با برنامه ربزی و طراحی برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی هیئت های مذهبی را در طول سال فعال کرد.

انکوتی با اشاره به اینکه نباید فعالیت هیئت را فقط به برگزاری مراسم عزاداری معطوف کرد، خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح در جذب جوانان به سوی هیئت های مذهبی بسار اثر گذار است.

وی در ارتباط با برگزاری اولین دوره

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود:

اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی منطقه چترود

اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی بخش چترود کرمان به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی مسئول برگزاری مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی منطقه چترود با علام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی منطقه چترود با حضور ده تیم ورزشی از ده هیئت مذهبی در سطح منطقه چترود برگزار می شود.

ده زیار

وی هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین جوانان هیئتی و گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در زمان برگزاری مسابقات توسط مسئولین معرفی خدمات و دست آوردهای سه دهه تلاش در جهت محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی در روستاها انجام می شود.

انکوتی با اشاره به اینکه مسابقات در سه رشته طناب کشی، دو امدادی و دارت برنامه ریزی وهر تیم شرکت کننده از 8 نفر اصلی و یک یار ذخیره تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی منطقه چترود صبح روز جمعه 20 بهمن ماه جاری از ساعت 7:30 در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی دیگر روستاها و شهرهای بخش برای میزبانی دومین دوره مسابقات، قرعه کشی میزبانی دوره دوم نیز در همان روز برگزاری مسابقات انجام می شود.

مسئول برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی منطقه چترود همچنین از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات جوائز ارزشمندی به سه تیم برگزیده در سه رشته ورزشی و به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی اهداء می شود.

وی بیان داشت: اولین دوره مسابقات ورزشی هیئت های مذهبی بخش چترود به همت هیئت انجمن های ورزشی و هیئت ورزش های همگانی استان کرمان، دهیاری و شورای اسلامی روستا، هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار و هیئت های مذهبی بخش چترود برگزار می شود.




موضوع مطلب :


دهه فجر

 

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09131953646 تماس حاصل نمایید




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 296939