سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

امام جمعه چترود:

آرزوی سلامتی برای رهبری، آرزوی سلامتی برای همه جامعه اسلامی است

امام جمعه چترود با اشاره به اینکه دعا برای دیگران برای خودمان برکت دارد، گفت: آرزوی سلامتی برای رهبری، آرزوی سلامتی برای همه جامعه اسلامی است.

مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری در روستای  ده زیار

به گزارش تنها علمدار، حجت الاسلام علی اکبر سام نژاد امام جمعه چترود شامگاه (26 شهریور) در مراسم دعای توسل و ختم 14 هزار صلوات که به شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان با حضور با شکوه مردم برگزار شد، گفت: خداوند را سپاسگزاریم که رهبر انقلاب در سلامتی کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی رهبری بسیار شایسته تقدیر است، افزود: دعا برای دیگران تاثیر فراوانی بر آن فرد دارد و البته برکت این دعا در وهله اول به شخص دعا کننده بر می گردد.

حجت الاسلام سام نژاد آرزوی سلامتی برای رهبری را آرزوی سلامتی برای همه جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دعا برای سلامتی رهبر، دعا برای سلامتی همه بندگان صالح خدا و متدینین است.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


توسط مردم روستای ده زیار انجام می شود؛

ختم 14 هزار صلوات و دعای توسل به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری

مراسم دعای پر فیض توسل به همراه ختم 14 هزار صلوات به شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری در روستای ده زیار کرمان برگزار می شود.

ختم 14 هزار صلوات و دعای توسل به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری

  به گزارش تنها علمدار، به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (علیه السلام) روستای ده زیار و با همکاری سایر مجموعه های فرهنگی منطقه و دهیاری ده زیار، مراسم دعای پر فیض توسل به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار می شود.

این مراسم معنوی با ختم 14 هزار صلوات به صورت " اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام الخامنه ای " برای سلامتی و طول عمر رهبر انقلابی، همراه است.

مراسم مذکور، چهارشنبه جاری" 26 شهریور" از ساعت 20 در سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (علیه السلام) روستای ده زیار برگزار می شو.د.

برگزاری نمایشگاه پوستر و پخش نماهنگ با عنوان ولایت از دیگر برنامه های این مراسم است.

گفتنی است، روستای ده زیار از توابع کرمان، روستایی فعال در زمینه امور مذهبی و فرهنگی در استان است.

پایگاه مقاومت بسیج شهیدان صدقی، هیئت محبان امام حسن مجتبی (ع) و کانون های فرهنگی هنری شهید علی افضلی و شهید محسن پوردرانی برای برگزاری باشکوه این مراسم همکاری موثر دارند.




موضوع مطلب :


حضرت ماه! شما "وان یکاد" مادر سادات پشت‌ سرتان است ...       

... برای ما که امام‌مان را ندیده‌ایم شما حکم تمام هستی‌مان را دارید ... شما بوی امیر المومنین می‌دهید برای ما. اگر اینطوری نبود که آن "پتوی نارنجی طرح ببری" را رویتان نمی انداختید؛ از همان پتوهایی که ما در خوابگاهمان داشتیم. به همان سادگی. همان قدر بی‌ریا...

حضرت آقا

دیروز صبح دلمان هُرّی ریخت. پیامک مربوط به شما بود آقاجان: "رهبر انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و بحمدلله عمل با موفقیت به پایان رسید."

نمی‌دانم. شاید حالمان شد شبیه حال باباهای‌مان موقع عمل حضرت روح‌الله. آری می‌دانم قیاس مع‌الفارق است. می‌دانم اصلاً خبری نبوده. می‌دانم که عمل تان موفقیت‌آمیز بوده. درست است که اصلاً عمل مهمی‌ نبوده و جای نگرانی نیست. درست است که الان حال‌تا‌ن هم خوب است؛ اما...

اما ما طاقت همین را هم نداریم‌ها...

ما طاقت نداریم ماسک اکسیژن روی صورت شما ببینیم...

ما طاقت نداریم دست تان را با چسب زخم و جای سرُم ببینیم...

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


اهتزاز پرچم گنبد مطهر امام رئوف در روستای ده زیار کرمان 

خدام آستان قدس رضوی در سفر چهار روزه به کرمان، نخست برنامه هایی را در یکی از مذهبی ترین روستاهای استان اجرا کردند. 

به گزارش تنها علمدار، خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در اولین روز از سفر معنوی خود به استان کرمان ضمن شرکت در جشن بزرگ " زیر سایه خورشید" که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (علیه السلام) برگزار شد، پرچم گنبد منور و ملکوتی امام هشتم را در مسجد جوادالائمه روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان برافراشته کردند.

اهتزاز پرچم گنبد مطهر امام رئوف در روستای ده زیار

در این جشن که به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت امام هشتم با حضور باشکوه ارادتمندان به آستان مقدس ثامن الحجج (علیه السلام) برگزار شد، کاروان 8 نفره خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولان منطقه چترود قرار گرفت. 

خادمان حرم رضوی ضمن قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (علیه السلام) در حالی که فضایی سرشار از عطر رضوی را بوجود آورده بود، بسته های نمک و نبات تبرکی را در بین مردم توزیع کردند.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


1   2   >   
درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 296849