سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

شهردار کرمان اعلام کرد:

بهره برداری از سالن تعزیه خوانی در سال 93

شهردار کرمان با اشاره به اختصاص بودجه 3 میلیارد تومانی برای پروژه‌های فرهنگی شهرداری، گفت: سالن اختصاصی تعزیه خوانی در پارک شهید مطهری کرمان، در سال 93 به بهره برداری می رسد.

شهردار کرمان

به گزارش تنها علمدار، ابوالقاسم سیف‌اللهی شهردار کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمان در محل ساختمان مدیریت بحران کرمان، در پاسخ به سوال "ثارالله انکوتی" از فعالان هنر تعزیه استان در خصوص برنامه شهرداری کرمان برای اتمام طرح احداث سالن اختصاصی تعزیه خوانی در پارک شهید مطهری کرمان،گفت: فرهنگ اولویت پروژه‌های شهرداری کرمان در سال آینده است.

وی از اختصاص بودجه 3 میلیارد تومانی برای پروژه‌های فرهنگی شهرداری کرمان در سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: این بودجه برای انجام فعالیت های فرهنگی اختصاص یافته است که بخشی از آن برای احداث ساختمان و ایجاد فرهنگسرا و بخشی صرف فعالیت های فرهنگی نظیر برگزاری جشنواره ها می شود.

سیف‌اللهی در خصوص طرح نیمه تمام احداث سالن تعزیه واقع در پارک شهید مطهری کرمان، گفت: اسکلت فلزی این طرح به اتمام رسیده است و برای خرید خیمه ضدآفتاب و ضدآب آن نیازمند اعتبار لازم هستیم.

وی عنوان کرد: با بودجه اختصاص داده شده برای طرح های فرهنگی، سالن تعزیه خوانی کرمان در سال 93 به بهره برداری می رسد.

شهردار کرمان با اشاره به همزمانی ایام نوروز سال 93 با ایام عزاداری فاطمیه، ابراز داشت: قداست ایام فاطمیه باید حفظ شود.

وی تصریح کرد: بحث ایام فاطمیه بر طرح سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر اولویت دارد و در کنار سفره‌های هفت‌سین، اِلمان‌های فاطمی نیز برپا می‌شود.




موضوع مطلب :


سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گرامیباد.

سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گرامیباد.‏




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 296905